Miesięczny raport obsługi klienta. Dobra praktyka w biurze rachunkowym

Anita Gołębiewska

Autor: Anita Gołębiewska

Dodano: 8 maja 2024
FS(3)
Sprawdź w jakim celu biuro rachunkowe może sporządzać miesięczne raporty dla swoich klientów i co powinno być w nich zawarte.

Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.

To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:

  • Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
  • Magazyn papierowy i elektroniczny
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami
  • Osobistego Opiekuna
  • Codzienne newslettery
  • Materiały „na życzenie”
  • E-booki, zestawienia, narzędzia
Oferta specjalna »

Logowanie:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Anita Gołębiewska

Autor: Anita Gołębiewska

Dyrektor Zarządzający OSCBR (Ogólnopolskiej Sieci Certyfikowanych Biur Rachunkowych), trener biznesu