Facebook. Warto być tam, gdzie są potencjalni klienci

Dodano: 10 stycznia 2019
radio zegarek - budzik

Z Facebooka korzysta co drugi dorosły Polak – żaden inny kanał komunikacji nie ma tak dużego zasięgu, dlatego wiele firm stawia na promocję w tym portalu społecznościowym. Zanim jednak profil kancelarii pojawi się na FB, warto zastanowić się nad celem jego istnienia.

Pozostało jeszcze 96 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów publikacji

"Kancelaria Podatkowa w praktyce"

Sprawdź ofertę »
Zyskujesz:
  • Praktyczne omówienie zagadnień z różnych dziedzin prawa oraz ich skutków podatkowych
  • Analizę przepisów proceduralnych, orzecznictwa i interpretacji podatkowych
  • Serwis Informacyjny dla Twoich Klientów
  • Informacje o zmianach w przepisach
  • Legal and Business English

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
Facebook